بازدید رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور از واحد اسفراین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نژادعلی رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و هیات همراه بهمراه دکتر نورالله فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی از واحد اسفراین بازدید و در جلسه شورای اداری این واحد شرکت کرد.

در ابتدای جلسه دکتر نورالله فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ضمن تشکر از دکتر نژادعلی بابت بازدید ها، خبر از قطعی شدن چارت منطقه در تیرماه سال جاری داد. دکتر فیضی افزود با پیگیری های مجدانه صورت پذیرفته در حال جذب چند رشته در مقطع کارشناسی ارشد هستیم .همچنین  دکتر نژادعلی در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا به شرایط پایدار دانشجویی برسیم.

رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت شهر اسفراین شهری صنعتی است که پتانسیل بالایی دارد و باید ازاین ظرفیت استفاده کنیم.دکتر نژادعلی افزود از تمامی نظرات سازنده کارکنان در سطح استان و منطقه استقبال می کنیم و در شورای منطقه این نظرات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
همچنین دکتر مفاخری سرپرست دانشگاه پیام نور واحد اسفراین نیز ضمن خیرمقدم و تشکر بابت حضور دکتر نژادعلی و هیات همراه و دکتر فیضی و به فال نیک گرفتن این بازدید در ماه شعبان، خبر از تصفیه بدهی های عمده این واحد دانشگاهی خبر داد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر