تربیت بدنی
1399/2/10 چهارشنبه
پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیام نور کشور
پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیام نور کشور

.

جشنواره تفر یحی ورزشی مجازی تحت عنوان " پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیام نور

مهلت ارسال آثار : تا 26 اردیبهشت

مکان : خانه

دانشگاهیان (دانشجو، کارکنان  و اعضای هیات علمی) می بایست:

  1. در قالب فیلم های سه الی پنج دقیقه ای به انضمام شرح روش و قواعد بازی( تصویر یا صوت) و ذکر دقیق اطلاعات فردی اعم از : نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی ، استان / مرکز آموزشی ، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و .... آثار خود را به شماره تماس مسئول تربیت بدنی استان واتساپ نمایند.
  2. آثارارسالی ، تصاویر و اخبار مربوطه، در پرتال های رسمی دانشگاه و اداره کل تربیت بدنی، خبرگزاری ها و صفحات مجازی تحت مدیریت دانشگاه در حین و پس از پایان جشنواره اطلاع رسانی می شود.
  3. داوطلبان باید بازی های گروهی را با اولویت مشارکت بیشترین تعداد اعضای خانواده خود طراحی و اجرا نمایند.
  4. پویایی ، خلاقیت ، آفرینش و ایده سازی ،  پرهیز از خشونت ، به کارگیری خلاقانه ابزارها و وسایل موجود در خانه ، کوتاه بودن مدت زمان  بازی ، آموزندگی، مفر ح و نشاط آوری ، مقبولیت و بازدید و توجه به نکات اخلاقی همچون حفظ شئونات اسلامی ، گذشت، مهربانی، صبر، همراهی، هماهنگی، همکاری و .... از ویژگی و شاخص بازی ها و سرگرمی های ارسالی می باشد.
  5. در راستای ارزش گذاری به این مشارکت ارزشمند و اثر بخش از بهترین (کیفی و کمی ) دستاورد های ارسالی و اجرا پس از داوری و ارزیابی تقدیر شایسته بعمل خواهد آمد.
  6. سرکار خانم جهانیان مسئول تربیت بدنی استان با شماره 09153728237 مسئول دریافت آثار و آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر