آگهی مزایده خودروهای دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد+فرم درخواست پیشنهاد قیمت


 شرايط مزايده      

                          

1-ميزان سپرده تضمين شركت در مزايده(اعم از واریز وجه نقد یا ضمانت نامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی در وجه دانشگاه) برای خودرو اتوبوس معادل 000/000/150ریال و برای خودرو سواری معادل 000/000/5 ریال می باشد.

2-وجوه سپرده تضمین شرکت در مزایده به حساب 0109880698005نزد بانک صادرات بنام سپرده دانشگاه پیام نور خراسان شمالی نزد مدیر مالی استان خراسان شمالی واریز و یک نسخه ازفیش واریزی پیوست فرم شرکت در مزایده گردد.

3- هرشركت كننده مجاز است برای هر خودرو فرم جداگانه درخواست را تكميل نمايد.

4- متقاضي مي بايست پيشنهاد خود را در زمان مقرر در سه پاكت جداگانه الزاماً هر سه پاكت لاك ومهر شده به شرح ذيل به امور مالي دانشگاه پيام نور استان خراسان شمالی  تسليم و رسيد دريافت نمايد.

پاكت الف)حاوی ضمانت نامه بانکی یا تضمین مورد نظر

پاكت ب)پیشنهاد دهندگان می بایستی برگ مزبور را پس از مطالعه تکمیل و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود در پاکت لاک و مهر شده به واحد مربوطه تسلیم و رسید دریافت نمایند.

پاکت ج)حاوی قیمت پیشنهادی

تبصره: تكميل و امضاء فرم قيمت پيشنهادي الزامي است.بديهي است درصورت عدم تكميل مدارك پاكات الف ، ب و ج و يا مبهم بودن- مخدوش بودن فرم درخواست ترتيب اثر داده نخواهد شد.

اعضاي كميسيون مزايده دانشگاه پيام نوراز بين شركت كنندگان به دو نفركه بالاترين قيمت پيشنهادي را براي خريد داده باشند به ترتيب اولويت نفربرنده را انتخاب مي نمايد.

تبصره: در صورت انصراف نفر اول ضمن ضبط سپرده وي به نفع دانشگاه و با پیشنهاد کتبی دانشگاه نفر دوم در اولويت قرار ميگيرد و در صورت استنکاف نفر دوم از انجام معامله سپرده وی نیز به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

به محض مشخص شدن نفرات برنده مبلغ سپرده ساير افراد با ارائه كارت شناسائي مسترد ميگردد.

  تبصره1: از آنجائيكه مزايده فوق فقط يك برنده دارد به محض قطعي شدن  برنده و اعلام موضوع به وي ظرف مدت  يك هفته پس از اعلام فرصت دارند الباقي وجوه پيشنهادي قيمت خودرو را به حسابي كه از سوي دانشگاه اعلام  ميگردد واريز نمايند.درغير اينصورت به منزله انصراف  تلقي و سپرده وي به نفع دانشگاه ضبط و نفر بعدي در اولويت قرار ميگيرد.

  تبصره2: وجوه سپرده تضمين شركت در مزايده نفرات دوم حداكثر ظرف مدت يك ماه مسترد ميشود. مگراينكه دراين مدت به ترتيب اولويت به نامبردگان ابلاغ شود

5- شركت كاركنان دولت در مزايده فوق منع قانوني ندارد و همچنین فروش اتومبیلهای دولتی از پرداخت هر گونه عواض و مالیات معاف خواهند بود.

6- هرگونه هزينه نقل وانتقال اسناد مالكيت و همچنین هزینه آگهی و ثبت قرارداد در دفتر خانه اسناد رسمی بعهده برنده مزایده میباشد.

7- دانشگاه در رد يا قبول يك يا تمام پيشنهادات مختار است و متقاضيان حق اعتراض به تصميم مأخوذه توسط كميسيون مزايده را نخواهد داشت. 

8-در صورتیکه در موعد مقرر پیشنهادی نرسیده باشد دانشگاه می تواند مزایده را تجدید نماید.

9- پيشنهاد دهنده مكلف است كليه اسناد مزايده را دقيقاً مورد مطالعه قرار داده و با قيد عبارت خوانده شد و مورد قبول است تمامي صفحات آن را امضاء واعاده نمايد.

10-اقرار طرف قرارداد به عدم شمول ممنوعیت قانون منع مداخله وزراء ، نمایندگان و کارکنان دولت در معاملات دولتی و اصلاحات و الحاقات بعدی آن.


 

پيوست شمار3                                                                                                                                   فرم درخواست پيشنهاد قيمت براي شركت در مزايده به شرح ذيل ميباشد.

 

اينجانب..................فرزند..............داراي شناسنامه شماره..................شماره ملي......................

صادره از...............به آدرس محل سكونت..............................................................................

 

تلفن.................

ضمن اعلام صحت و سلامت كامل و با توجه به اينكه حق استناد به عدم علم و جعل از اينجانب سلب شده است متقاضي شركت در مزايده شماره.....................مورخ...................دانشكاه پيام نور 

استان...................مي باشم.

 

لذا قيمت پيشنهادي خود را پس از مطالعه دقيق برگ شرايط مزايده در خصوص خودروی مذكور در آگهي روزنامه به مبلغ (......................................................ريال)عددوحروف (...............................................................ريال)اعلام مي دارد.

 

يادآوري:عدم پيوست فیش و یا ضمانت نامه و یا چک تضمین شده مبلغ سپرده به منزله رد پيشنهاد تلقي مي گردد.



 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر