ثبت نام نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در استان زنجان
به اطلاع کلیه اعضای محترم هیئت علمی ، اساتید مدعو و دانشجویان گرامی می رساند نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در سه بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی به میزبانی دانشگاه پیام نور زنجان برگزار می گردد.
این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری به ترتیب در تیر ماه و شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.

ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی و از طریق نشانی الکترونیکی pnuquran.ir   صورت می گیرد و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند اطلاعات خود را از طریق آدرس اینترنتی مذکور ثبت کنند.

بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در 4 شاخه شامل آشنایی با مفاهیم قرآنی ، سیره معصومین ، اخلاق و احکام به صورت اینترنتی و آنلاین در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
بخش شفاهی این مسابقات نیز در رشته های قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ 20،10،5 جزء ،حفظ کل ،اذان و دعاخوانی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
بخش پژوهشی این جشنواره در  5 محور برگزار می شود.
محورهای بخش پژوهشی این جشنواره شامل قرآن؛ عترت و وحدت اسلامی ، قرآن؛ عترت و مهندسی فرهنگی ، قرآن؛ عترت همدلی و همزبانی و سوره شناسی قرآن کریم است.

علاقه مندان جهت ارسال مقاله تا اواسط مرداد ماه سال جاری مهلت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه پیام نور استان زنجان ارسال کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر