گزارش همایش سفیران سلامت با محوریت ازدواج شاد و پایدار

همایش سفیران سلامت با محوریت ازدواج ساده و پایدار روز دوشنبه مورخه 95/12/16ساعت 15:30 در سالن همایش دانشکده فنی و مهندسی اسفراین با همکاری واحدهای دانشگاهی در سطح شهرستان برگزار گردید.مجری برنامه جناب آقای شیرازی از کارکنان دانشکده فنی مهندسی اسفراین بودند ابتدا با قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی برنامه آغاز گردید. در ادامه جناب آقای دکتر نیک روش ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی اسفراین ضمن عرض سلام و خیرمقدم به دانشجویان، مسئولین و میهمانان همایش  در مورد ازدواج سخنانی را ایراد نمودند. ایشان فرزند آوری را یک مجاهدت بزرگ اعلام نموده و در خصوص ویژگیهای جمعیت ،ساختار ،توزیع و ویژگیهای مربوط به تغییر و تحول جمعیت سخن راندند .



سپس به 6 زوج دانشجو هدایایی به رسم یادبود از طرف دانشکده علوم پزشکی اهداء گردید. در ادامه اجرای آهنگی زیبا توسط خواننده محبوب کشور جناب آقای محسن میرزازاده انجام گرفت . جناب آقای دکتر نیک پرست ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان نیز در خصوص سفیران سلامت و موضوع خود مراقبتی که یکی از ملزومات آن آموزش می باشد و بهتر که این آموزش از قشر دانشجویان آغاز گردد که برای یادگیری و انتقال آنها به دیگران بهتر هستند صحبتهایی را ایراد نمودند.

 


سپس اجرای آهنگ دیگری توسط آقای میرزازاده و بعد از آن آقای دکتر استیلائی دکترای روانشناسی و عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابورنیز در خصوص نحوه خواستگاری ،تحقیقات و ازدواج درست و صحیح و مقایسه دو روش سنتی و مدرن در این زمینه صحبتهایی را ارائه نمودند و جناب آقای میرزازاده نیز آهنگ پایانی خویش را اجرا نموده و در آخر نیز ضمن تشکر از کلیه دانشجویان و مسئولین پنج واحد دانشگاهی شهرستان اسفراین هدایایی از طرف دانشکده علوم پزشکی به 74 نفر زوجی که در این همایش حضور داشتند اهداء گردید و از فرمهایی که بدو ورود به سالن همایش بین افراد شرکت کننده توزیع گردیده بود به 10 نفر به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید. در این همایش که در سطح شهرستانی بود 1000 نفر شرکت داشتند و راس ساعت 18:10 پایان پذیرفت .





 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر