گزارش مراسم دهه فاطمیه

سه شنبه مورخه: 95/12/10 ساعت : 10:30 صبح در محل نمازخانه دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه ،کارکنان ، اساتید،اعضاء هیئت علمی و دانشجویان به مناسبت دهه فاطمیه مراسم نوحه خوانی، ذکر مصیبت و قرائت دعای توسل برگزار گردید که در این مراسم 125 نفر شرکت داشتند . برنامه با قرائت دعای توسل توسط دانشجوی روشندل دانشگاه جناب آقای کربلائی ابوذر غلامی آغاز گردید و در ادامه نوحه خوانی و ذکر مصیبت نیز انجام پذیرفت .



سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا احمدیان مدرس حوزه و دانشگاه نیز در خصوص مراسم مربوطه سخنانی را ایراد نمودند. ایشان موضوع حق و باطل را عنوان نمودند و گفتند افراد باید حق را در تمامی ابعاد زندگی و جامعه بشناسند و پشتیبان آن باشند و در مورد شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) گفتند که آن حضرت فقط به خاطر بعد حجاب الگو نبوده اند ایشان در تمامی ابعاد الگو و شخصیتی بی نظیر می باشند و چه بهتر که بانوان خصوصا قشر دانشجوی ما ایشان را در تمامی ابعاد الگوی خویش قرار دهند .



در خصوص امر به معروف و نهی از منکر نیز فرمودند آمران به معرف اول خود باید عمل کننده باشند بعد دیگران را امر به معروف و نهی از منکر نمایند در ادامه ایشان نیز ذکر مصیبتی را ایراد فرمودند .



سپس با پذیرایی (آش) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر توسط امام جماعت دانشگاه برنامه راس ساعت : 13 با ذکر صلواتی برمحمد وآل محمد پایان پذیرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر